donderdag 14 maart 2013

Dag 25 / 01-03-2013

Vandaag is een nieuwe maand gestart. De tijd vliegt als je, je amuseert. Vandaag regent het hier pijpenstelen. Dit wil zeggen geen internet en geen elektriciteit. Jens moest normaal gaan lesgeven maar aangezien hij ICT moest geven en pc’s nog steeds op elektriciteit werken, was hij snel terug thuis. Didi had nog een volle laptop dus we besloten om samen naar een film te kijken. Rond de middag ben ik samen met Anita naar Bangwé getrokken want iedere vrijdag ga ik normaal met die mannen gaan zwemmen. Maar aangezien het vandaag niet echt zwemweer is besluit ik met de mannetjes wat gezelschapspelletjes te spelen. Ondertussen heeft Anita Omari nog eens onder handen genomen. Zij masseert namelijk iedere dag zijn beentjes zodat hij hopelijk ooit weer kan stappen. We waren nog maar net bezig of Jens en Bob kwamen er bij. We puzzelden, kleurden,… . Toen kreeg ik telefoon van Leonard ( de leerkracht uit Mandoleo). Ik nodigde hem uit om ons te vergezellen. Heel vreemd was dat hij nog nooit een puzzel had gemaakt. En zelf een puzzel van 5 stukken van Winnie the Pooh lukte hem bijna niet zonder hulp. Inzicht leren ze hier niet op school. In het naar huis komen, heb ik nog even de piki piki naar de stad genomen om mayonaise en ketchup te gaan halen want vandaag heeft Maarten samen met Revo gekookt. En een vol-au-vent met frietjes zonder ketchup en mayonaise kan niet hé. Aangekomen in Aqua Lodge zag ik 2 nieuwe meisjes op het strand staan. Ik en Bob dachten dat we de ene kont wel heel sterk leek op de kont van 1 van de Deense ( Ze had een achterkant waar ge parkeersensoren nodig voor  had om ze in een stoel te zetten) Ik ben dan maar eens subtiel een kijkje gaan nemen en tot mijn grote verbazing waren het inderdaad de Deense meisje. Ze hadden de hele dag op de trein gezeten en die stond nog steeds in panne. Deze hadden een potje ongeluk. Morgen zouden ze dan toch dus bus naar Dar nemen. ’s Avonds zijn we met ons allen terug naar Bangwé getrokken om daar weer te gaan dansen met de mannekes. We dronken er nog een paar bij Vitus en kropen op tijd in ons bedje. Want morgen zou een drukke dag worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten