vrijdag 15 maart 2013

Dag 30 / 06-03-2013

Vandaag draag ik de gevolgen van mijn late film van gisteren. Met kleine oogjes kwam ik uit bed. Ik deed samen met Bob een wedstrijd om ter meest op de pot zitten. Om het plat te zeggen: “We hadden bijna met ons 2 de glazuur van de pot gescheten.” Duidelijk iets slechts gegeten. Omdat we ons beiden niet 100% voelden, lazen we een boekje en keken we een filmpje. In de namiddag trokken Bob en ik naar Mandoleo voor de studie en de voetbaltraining. Net toen we vertrokken zagen we dat er een Dala dala kwam aangereden. We besloten deze te nemen omdat het toch maar 30 cent de man was. Dit was een grote vergissing, de dala zat stamp vol. Ik zat bijna op een oud vrouwtje ik had zelf niet genoeg plaats om mijn voeten te zetten. En ik kan u verzekeren, als je je niet zo goed voelt moet je echt niet in een busje met bijna 40 mensen kruipen met een buiten temperatuur van 35 graden. En de geur van Afrikanen maakte het er niet beter op. Voor dat ik vertrok, vertelden veel mensen mij dat Afrikanen een heel sterke lijfgeur hebben, ik geloofde dit niet. Nu ik hier een maand ben kan ik je verzekeren: ze hebben die. Aangekomen, bleken er bijna geen kinderen te zijn. Als we vroegen waar ze dan wel waren, wist eigenlijk niemand ze zijn. Als je weet dat er kinderen van onder de 10 jaar bij zijn. In BelgiĆ« staat heel het land dan op zijn kop. Maar toen we gingen voetballen, waren ze er plots toch allemaal. De avond sloten we af met enkele kaart spelletjes. Ook maakte Kaat ons elk een halve euro lichter met het pokeren, maar we pakken ze wel terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten