vrijdag 15 maart 2013

Dag 29 / 05-03-2013


We zijn hier nu exact een maand en ik heb nog geen seconde spijt gehad dat ik er voor gekozen heb om op ontwikkelingsstage te gaan. De melk, het wc – papier, het water en de choco zijn bijna op dus eerste werk van vandaag: naar de markt. Daarna zijn we met de 4 nieuwtjes gaan eten. In de namiddag ging ik terug naar Mandoleo om terug studie te gaan geven. Ik kreeg nu wat hulp van Jeroen (ICT’er), maar het was nog steeds een lastige taak omdat bijna alle jongens op een andere school of ander niveau zitten. Ik moet dus sterk differentiëren. Vandaag stond er als beloning geen voetbal op het programma maar art. We hadden verschillende leuke opdrachten bij en ik kreeg ook de sleutel van de gezelschapsspelenkast. Ze speelden en tekenden er op los. Nadien liepen Bob,Jens en ik naar huis wat we altijd gaan proberen te doen. Ik heb ‘s avonds nog wat in men tot nu 3e boek gelezen. Jaja, je leest het goed Frank leest boeken. Om 12 uur kreeg ik het zotte idee om nog een filmpje te zien omdat ik niet kon slapen. “Nen platten actie film”, maar ik kon het wel smaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten