maandag 11 maart 2013

Dag 21 / 25-02-2013


Deze ochtend zijn we met z’n allen inkopen gaan doen. We hebben de vroedvrouwen de stad laten zien en geleerd hoe je moet afbieden want dat is hier echt nodig. Ik heb me ook een blazerke gekocht zodat ik toch eens niet uit mijn bed word gekookt. ’s Avonds was het weer voetbaltraining. Om 5 uur stond er weer niemand. Nu was het Bob zijn beurt om ze eens te gaan halen. Er waren maar enkele kleintjes, dus die hebben ik en Jens dan maar voor onze rekening genomen. Na een tiental min spelen, zag ik plots dat er 1 kindje altijd maar mankte. Toen ik ging kijken zag ik dat het vel van zijn grote teen er los bij hing. Als een kindje van 6 jaar dit in België zou tegen komen, zou hij heel de buurt samen schreeuwen. Hij
verpinkte zelf niet. Ik ben dan met hem terug naar Aqua Lodge gegaan. Ik heb hem heel de weg gedragen en hij was een pak zwaarder dan hij er uit zag. Gelukkig was er nog 1 van de verpleegsters aanwezig en kon ze hem verzorgen. Ook bij het verzorgen gaf hij geen krimp, maar aan zijn andere littekens te zien op zijn benen en armen was hij al heel wat gewoon. Na een colaatje vertrokken we terug naar het voetbalveld. Toen hij daar aankwam was er precies niets meer aan de hand. Al snel deed hij weer zijn schoenen uit en speelde terug volop mee. Ik vrees dat de plakker op zijn teen het niet lang heeft uitgehouden als ik hem zo zag rond crossen.
In het naar huis komen, hebben we kennis gemaakt met 2 Deense meisje die een slaapplaats zochten. We hebben ze dan mee genomen naar Aqua Lodge. Tot de grote spijt van Bob en Jens huurden ze een kamer in het hotel gedeeltelijke. Zij wilden anders wel opschuiven in hun bedje. Toen we thuis kwamen stond het eten al klaar. Na het eten heb ik mijn eerste boek uitgelezen en heb ik even geskypt met de familie thuis. Het was wel even lachten met het feit dat er in België sneeuw lag en hier de temperaturen soms oplopen tot + 30 graden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten