maandag 11 maart 2013

Dag 24 / 28-02-2013

Vandaag zijn we vooral materiaal gaan zoeken voor de workshop van zaterdag. Ook heb ik mijn kleren eens gewassen want het was nodig: onderbroeken al achterstevoren en binnenstebuiten gedragen. Ik heb zo maar eventjes 3 uur over gedaan om alles MET DE HAND te wassen. Rond een uur of 4 ben ik samen met de vrouwen en Maarten gaan volleyballen. Toen we daar aankwamen werden we al snel omringd door tientallen kinderen. Het werd een leuke wedstrijd. En ondanks dat het al weer geleden was van het jaarlijkse volleybal tornooi van Den Bond. Deed ik het nog redelijk goed. ‘s Avonds hebben we niet veel gedaan, een kaartje gelegd. Maar om 10 uur kregen we onverwachts bezoek, plots stonden de 2 Deense meisjes in de leefkamer. Ze hadden een hele dag zitten wachten op de trein. Hij is nooit gearriveerd omdat hij in panne stond. We hebben ze dan maar een kamer gegeven waar ze de nacht konden door brengen. Wij hebben nog even gekaart maar zijn er dan toch vrij vroeg ingekropen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten