woensdag 27 februari 2013

Dag 18 / 22-02-2013




Vandaag probeerden we onze ballonauto te optimaliseren. Dit lukte maar moeizaam. Veel knutsel en plak werk. ‘s Middags zijn we in de UN gaan eten. Daar hadden we afgesproken met Anita en Jens want Jens had een les PowerPoint gegeven aan de leerkrachten van het Newman Institute. Hij zelf vond het niet zo goed maar volgens Anita had hij het nog niet zo slecht gedaan. Het is vrijdag dus dat wil zeggen dat ik ga zwemmen met de jongens van Bangwé. Het was een leuke maar weer vermoeiende zwempartij. Gelukkig hadden we iets om naar uit te kijken. We waren namelijk geïnviteerd door onze stagebegeleidster Katrien om bij haar thuis pizza te komen eten. De pizza’s waren nog veel lekkerder dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Het kan misschien ook zijn omdat ik de rijst nu al een beetje beu aan het worden ben, maar zelfs dan was het nog één van de lekkerste dat ik ooit heb gegeten. Dus nog eens dank u aan Katrien voor de heerlijke maaltijd. We kunnen er weer tegen voor een paar weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten